Sunday, August 17, 2008

Links og billeder

Her er linket til Kim Møllers indlæg som har lukket for debat: http://www.uriasposten.net/?p=6062

Link til Shansen trusler: http://avisen.dk/blogs/shansen/shansen-uriaskim-har-praecis-48-timer-til-at-skaffe-b_17121.aspx

Billederne kom ikke med på den første, her er de.

Billede af den lede so shansen:




Billeder af debat:




Så fik de røde svin ram på ham

Kim Møller fra Uriasposten har lukket debatten om Shansen og de andre røde svin som hetzer fædrelandskærlige dansker. Med trusler og hetz prøver de at stoppe ytringsfriheden. Inden det kom så vidt er vi nogen som har taget en kopi af debaten inklusiv Shansen grimme fjæs.

Så vi siger igen: velkommen på forsiden, lede so. Herunder er et billede af shansen og så de mange kommentarer som siger alt:

Fra Urius Oregon til SHansen
Der har været en del angreb på undertegnede Uriasposten gennem tiderne. De fleste går hurtigt i glemmebogen, men nogle få huskes. Ole Wolfs opdigtede Kim Møller ekskluderet fra Dansk Front fra 2006 er en af de mere modbydelige af slagsen. Safia Auodes kommentar om “national-socialisten” Kim Møller en anden (også 2006).

Sidste mandag kom den foreløbigt værste. En nyoprettet blog med titlen Urius Oregon anti-muslimers fjende nr.1 med undertitlen “Racister og anti-muslimer vogt jer vi ånder jer i nakken.”, sætter fokus på undertegnede og poster et indlæg, hvori det blandt andet påstås, at jeg er flygtet fra forældreansvaret for mine tre børn, der nævnes med navne.

4/8-08 Urius Oregon - Første nominerede til Urius Oregon prisen!.
Eksempler på grafik.



Som en naturlig konsekvens af niveauet, og konceptet med den latente trussel, er bloggeren helt anonym. For undertegnede, der ikke mener politiet skal bruge tid på underlødig politisk-motiveret hetz, er det bedste våben åbenhed. Jeg rystede et par træer, og Shansen dukker op. Meget tyder på at hun står bag siden - formentligt ikke alene.



(Shansens blog for et mere antændigt Danmark)

Dokumentationen. En række kraftige indicier, herunder nedenviste uddrag fra fire højrebloggeres log, der fortæller, at bloggeren der sidste år på Uriasposten kaldte sig Shansen, underskrev sig som Urius Oregon på henholdsvis Anna Lyttiger, Universalgeniet og Hodjas blog sent søndag aften og tidlig mandag morgen. Sidens første post kom online søndag d. 3. august Kl. 14.17, og da jeg besøgte Urius Oregon i weekenden havde den blot haft 82 besøgende.



(90.184.134.205: Uriasposten 11/6-07, Anna Lyttiger 3/8-08 Kl. 23.17,
Universalgeniet 3/8-08 Kl. 23.18 & Hodjas blog 4/8-08 Kl. 15.16)

Såvidt ip-adressen. Derudover er der en række pudsige sammenfald. Shansens blog “for et anstændigt Danmark” har siden Urius Oregon kom til verden været usædvanlig passiv. Retorikken (anti-muslimer) og de dårligt manipulerede billeder peger i samme retning. Siden ændres dagligt, men kopier haves.

Hjemmesidens forside prydes af en bevæbnet kvinde fra World of Warcraft. Selvom det virker malplaceret at en anti-anti-islamisk side tegnes af en halvt afklædt kvinde, så ligger forklaringen ligetil. Karakteren hedder ‘Demonika‘ (filnavn: ’sin_dorei_blood_elf_-_demonika.jpg’).



Der er formentligt flere om projektet. Tre kommentarer på Uriasposten (5-13/8-08) i Urius Oregons navn kommer fra ip-adresse 80.62.172.96. Første mistanke er Lady-in-Red, der blev bannet på Uriasposten for en måned siden, og i spammer-perioden (1. juni til 10. juli) skrev fra ip-adresse 80.62.30.241. Går man lidt nærmere på de to adresser, så er der et pudsigt sammenfald.

80.62.30.241 -> 0×503e1ef1.virnxx8.dynamic.dsl.tele.dk

80.62.172.96 -> 0×503eac60.virnxx8.dynamic.dsl.tele.dk

Det holder ikke i retten, men det skulle da være mærkeligt hvis der var flere maniske venstreloonier med hang til Uriasposten, der ikke bare har TDC, men er bosiddende i Virum og tilknyttet netværksenhed (Dslam) 8. Lady-in-Red er formentligt også involveret. Om der er flere kan ikke bevises, men browser-oplysninger sandsynliggør en trediemand.

Dagen før denne kommentar på Universalgeniet, forsøgte hun at poste to onelinere på Uriasposten.



(Lady-in-Red kommenterer på Universalgeniet, 31/7-08)

PS: Afsløringen debatteres på Jakob Andersens blog, hvor Allan Lindemark fortsætter injurierne.



På hans blog Mavepusteren stødte jeg på denne kommentar.

“Jeg kan overhovedet ikke anerkende, at du sammenligner Shansen med Kim Møller. Jeg så et link til Uriasposten i går, hvor Shansen i den grad blev svinet til. Jeg bemærkede ikke eet eneste argument mellem alle tåbelighederne.“ (Flemming Jensen til Jakob Andersen)

Stay tuned.

12/10-07 Anmeld Rikke Nu - Kopi af politianmeldelse (Margrethe Monika S. Hansen vs Hvilshøj).
26/7-08 Shansen - Smid Dfs anti-muslimer ud af folketinget.
14/8-08 Snaphanen - Anstændighedens trusselskultur: “Vogt jer, vi ånder jer i nakken”.
14/8-08 Anna Lyttiger - Anstændighed.
15/8-08 Hodjas blog - Stikker - og medlem af Det Radigale Venstre ?
Oploadet Kl. 20:50 af Kim Møller — Direkte link —
Arkiveret under:
Bloggere
Det Radikale Venstre


The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/wp-trackback.php?p=6062

204 kommentarer »
Enhver der har fulgt lidt med i blogsfæren (specielt på avisen.dk) ved at Shansen er rablende gal.
Kommentar af JensH — torsdag 14. august 2008 @ 16:00

Kim: Fint opklaringsarbejde!
Kommentar af Anne Larsen — torsdag 14. august 2008 @ 16:07

PS. Mig bekendt er Shansen og Lady-in-Red (der bl.a. har huseret her og på Nyhedsavisens blogs) identiske. Det forklarer også forsiden med den røde kvinde.
Kommentar af Anne Larsen — torsdag 14. august 2008 @ 16:09

Margrethe Monica Hansen, der værner så omhyggeligt om sin anonymitet, og alligevel efterlader sig utallige elektroniske spor-
(Københavner, katolsk skole, to børn, Radikal, politianmelder af Hvilshøj, deltager i præstedemo Hillerød - Sandholm, et par telefonnumre og meget andet)-, burde være lidt mere varsom med at true anderledes tænkende - for ikke at tale om at røbe deres anonymitet, som hun gjorde igår mht. bloggen Anna Lyttiger. Iøvrigt på et helt ubehjælpeligt dansk. Jeg gad nok vide, hvem hun er “kommunikationsrådgiver for”
Hun er en del af nettes affald, men det er udmærket at vise hende frem som den hykler hun er. Hun bliver sikkert klapset rigtigt af, hvis hun tror hun kan fortsætte den stil - hermed mener jeg selvfølgelig politianmeldelser.

Kommentar af wied — torsdag 14. august 2008 @ 16:10

Hvordan noget menneske kan skrabe så lavt, er ud over min fatteevne… Hvis kvindemennesket havde misbrugt MINE børns navn, så var hun røget lige luks i retten! Jeg har skimmet Shansens hate-blog, og den er reelt en ublu opfordring til vold og selvtægt. Man skal ikke læse meget imellem linjerne for at forstå hensigten og truslen. Jeg håber Margrethe Monika S. Hansen skammer sig DYBT og fjerner den ækle hjemmeside.
Kommentar af Højrebladet Komet — torsdag 14. august 2008 @ 16:16

Her er navnene på dem, der støttede politianmeldelsen imod den fhv. integrationsminister:
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5327017276611019943&postID=2620907275392981256&isPopup=true

Kommentar af Anne Larsen — torsdag 14. august 2008 @ 16:26

Hun er et svin og hun skal ha en røvfuld, kort og godt.
Kommentar af Fighter — torsdag 14. august 2008 @ 16:35

SHansen er alt det, hun beskylder andre for, og hun elsker at bade sig i deres protester, når de ikke kan genkende sig selv. Det er lige meget, bare de reagerer. Hun elsker det og elsker at beskylde dem for hvadsomhelst mere og hvirvle så mange som muligt ind i et vildt og ukontrolleret verbalt slagsmål, hvor ingen efterhånden kan finde hoved eller hale på noget som helst andet end ondskabsfulde beskyldninger, dæmoniseringer, løgne og modbeskyldninger.
Til ‘Højrebladet Komet’: Selvfølgelig skammer hun sig ikke. Hun aner ikke, hvad det vil sige. Hun ved, hvad andre føler, men selv har hun ikke skam i livet.

Også jeg mener, at hun hører til i kloakken.

Kim Møller - flot og vigtig research, du har udført. Hun er jo farlig.

Kommentar af Emeritus — torsdag 14. august 2008 @ 16:45

Kim! … - du er for sej!
( japansk buk )

Kommentar af Tobulisten — torsdag 14. august 2008 @ 16:46

HAHA! Godt arbejde, Kim. Jeg modtog også en underlig kommentar fra trusselsbloggen. Noget om en pris til folk der havde gjort noget “godt”.
Kællingen er rablende vanvittig men sandsynligvis ikke farlig… For andre end hende selv. Nu har hun vist også fået mere opmærksomhed end fortjent.

Kommentar af RettenTilSelvforsvar — torsdag 14. august 2008 @ 16:52

Når jeg ikke tidligere har kommenteret denne terror, er det dels fordi jeg finder indholdet pubertetsagtigt umodent, og dels fordi jeg ikke et sekund tror på de beskyldninger, der rettes mod dig, Kim Møller.
Vi risikerer alle at blive svinet til, undertegnede har prøvet det adskillige gang på både skræmmende og nedrig måde. Det varmer med lidt sympati, synes jeg, og ellers gør man sikkert klogest i i første instans at tænke: Schwam d´rüber.

Der vil i de fleste tilfælde være tale om handlinger begået af psykisk ustabile personer, og jo mere man ignorerer dem, jo bedre. Så finder de andre ofre, fordi det ikke er sjovt at skrive og tale for døve øren.

Kommentar af Mette (forh. supporter af partiet Venstre) — torsdag 14. august 2008 @ 17:02

->7
“Selvfølgelig skammer hun sig ikke. Hun aner ikke, hvad det vil sige. Hun ved, hvad andre føler, men selv har hun ikke skam i livet”

…. hvilket jo giver nogle helt specifikke associationer.

Ja, det er selvfølgelig et problem at man giver opmærksomhed til en person der åbenbart lever i kraft af opmærksomhed. Jeg gør normalt mit bedste for ikke at vide noget om trolls og loonier som hende og læser stort set ikke deres indlæg. Men når der overskrides helt uacceptable grænser som hun/de har gjort her, er man nødt til at reagere.

Kommentar af Lars Findsen På Crack (islamofob) — torsdag 14. august 2008 @ 17:07

Det er betegnende at det er en Radikal, der har taget islams og ekstremvenstrefgøjens trusselskultur til sig. Hvis hun tilmed er partimedlem, står hun til problemer !
Kommentar af wioed — torsdag 14. august 2008 @ 17:07

At udpege personer med foto og i nogle tilfælde adresse uden deres udtrykkelige tilladelse er ulovligt. Den omtalte galning udpeger mål for jihadisterne og ligestiller sig dermed fuldstændigt med en ikke så fjern fortids stikkere.
Kommentar af Nemesis — torsdag 14. august 2008 @ 17:10

Bor hun i Valby?
Kommentar af Anders Kusk — torsdag 14. august 2008 @ 17:15

Det kunne være værre. Fx kunne grafikken være sådan, at man faktisk kunne SE de der grove personangreb på bloggen:-)
VH
Jacob

Kommentar af Jacob A — torsdag 14. august 2008 @ 17:32

Ha Ha.. Flot arbejde Kim
Hun ( shansen ) er i særklasse ækel og modbydelig og det er over min fatteevne at hun ikke er fjernet fra Avisen.dk for lang tid siden !!

Kommentar af Santor — torsdag 14. august 2008 @ 17:40

Shansen er omtrent så meget “kommunikationsrådgiver” som jeg er Højesteretspræsident.
Hendes debatstil på avisen.dk går på voldsomme udannede angreb på alt muligt tilfældigt. Svarer man hende får man - direkte - nogle “racist-nazist-fascist” begreber i nakken. Med stavefejl, kommafejl og uhjælpelig sætningsopbygning.

Jeg synes stadig du skulle overveje en politi-anmeldelse, evt. m.h.p. at opnå dels en erstatning (symbolsk), dels et tilhold.

Kommentar af DaLi — torsdag 14. august 2008 @ 18:00

… og, ffs, hvor ynkeligt er det ikke at se en voksen kvinde spille warcraft.
Men det forklarer måske den drømmeverden hun lever i. Hold da kæft.

Kommentar af DaLi — torsdag 14. august 2008 @ 18:01

Sjovt hvor alle disse selvudråbte frelsere af anstændighed er eksperter i uanstændighed, egoisme, profitbegærlighed, pædofili og tilhængere af et voldsregime i gaderne.
Man skal i den grad vogte sig for falske profeter og overdrevet godhed !!

Kommentar af Tolder — torsdag 14. august 2008 @ 18:02

Meld hende til politiet. De har fået en stor og lækker IT enhed, men bare det forarbejde du har lavet virker jo ret beskæmmende for damen
Kommentar af Anon — torsdag 14. august 2008 @ 18:14

Diverse udtalelser og hjemmesider taler for sig selv, ligesom private oplysninger om børn mm ikke skal misbruges, som de er blevet her.
Kim: Jeg tror godt, jeg kan sætte mig ind i dit behov for at dokumentere og distancere dig fra den slags, men måske det af principielle årsager ville være en idé at undlade at vise mailadresser (når du nu skriver, at de ikke vises)?
Men skræmmende imponerende detektivarbejde

Kommentar af mnh — torsdag 14. august 2008 @ 18:14

12. LFPC
De specifikke associationer faldt og så mig ind.

For der er vist ingen tvivl om der er noget galt med vedkommendes mentale habitus.

Mennesker der har det sådan gør man klogest i at holde sig helt væk fra eller i hvert fald på lang afstand af.

Kan dette ikke lade sig gøre er det bedste forsvar at skaffe sig kendskab til hvordan funktionelle psykopater bestemmes og hvordan de agerer - og dernæst at sørge for at tage sine egne forholdsregler.

Men kontakt med sådanne mennesker ender oftests med man selv kommer, på den ene eller den anden måde, skadet ud af `bekendstskabet`.

Kommentar af Vivi Andersen — torsdag 14. august 2008 @ 18:15

Det ser ud til på formuleringerne og retorikken(på den omtalte side og flere), at hun muligvis har en slags tilknytning til det såkaldte antifa/afa/anti-fascisitsk aktion. Dette er en gruppe af ekstremistiske venstreorienterede. Et ganske lille antal, måske omkring 50 eller mindre, som arrangerer vold mod globaliseringsmodstandere, men dertil er de meget grove i metoderne, som også her med de skjulte og ulækre trusler.
Hvis du ikke ved hvordan man gør, så er her information fra host og whois:

host 90.184.134.205
205.134.184.90.in-addr.arpa domain name pointer 4705ds1-vlb.0.fullrate.dk.

og

whois 90.184.134.205
address: Fullrate A/S
address: Jemtelandsgade 1
address: DK-2300 Koebenhavn S
e-mail: ripe@fullrate.dk
remarks: | NB! In case of abuse, please contact abuse@fullrate.dk |

Kommentar af Anonym — torsdag 14. august 2008 @ 18:28

Det er en underlig opfattelse hun har af begrebet “anstændighed”.
Godt arbejde, Kim!

Kommentar af Anna Lyttiger — torsdag 14. august 2008 @ 18:29

PS: Her er lidt data fra mine kommentarer:
http://www.kendantimuslimerne.blogspot.com | Uriusoregon@gmail.com | 90.184.134.205

Kommentar af Anna Lyttiger — torsdag 14. august 2008 @ 18:31

-> Anna Lyttiger
Har du mulighed for at tage et screencap. Kan se på din blog, at kommentaren er skrevet d. 3. august. Dvs. samme dag som siden kom online. Skriv kim(a)uriasposten.dk

Kommentar af Kim Møller — torsdag 14. august 2008 @ 18:47

Jeg tror den syge monika ikke har fået tissemand i lang lang tid og hendes hetz imod Kim Møller, taler jo sit eget sprog. Hun er liderlig, hun er forelsket, hun vil have dig, Kim Møller.- Jeg tror du bare skal lade den syge ko være, for på et tidspunkt begynder hendes lithium at virke og hun kan komme ud blandt folk igen, i stedet for at være spærret inde og spille wow.
Gad vide om hun overhovedet får det daglige bad, hun virker usoigneret og med meget fedtet hud…
Kommentar af Onion — torsdag 14. august 2008 @ 19:12

Det må da være Lisbeth Knudsen og Tøger Sedenfanden’s hemmelige øgle yngel.
Kommentar af Fritz — torsdag 14. august 2008 @ 19:14

#27 sure thing, betragt den som afsendt.
Kommentar af Anna Lyttiger — torsdag 14. august 2008 @ 19:26

Mon Blizzard er tosset med deres figur (som der meget sikkert er ophavsret på) bliver brugt til sådan en smædeskrift?
Shansen har jo huseret længe på avisen.dk og fremhævet sig selv som übermensch, og svinet alle til, godt bakket op af LIR, som sørme næsten altid var online sammen med tossen. Men trist at sådan en kvinde synker så lavt, det er da fint hun ikke kan lide Kim, men at misbruge hans familie er lavt, uanstændigt og direkte klamt.
Hvorfor mon vi er så mange annonyme på højrefløjen?

Kommentar af Broholm (ordblind) — torsdag 14. august 2008 @ 19:27

Ja, hvorfor mon? Fordi man nødig vil vækkes af en demokratisk brosten som kommer ind af ens vindue? Fordi man nødig vil havne i et bagagerum og blive gennembanket og massevoldtaget af en flok muhamedanere?
Monika og hendes kumpaner vil jo have mere “anstændighed”, om så de skal smadre andre menneskers liv for at få det!

Kommentar af Anna Lyttiger — torsdag 14. august 2008 @ 19:40

Smukt arbejde Kim.
Kommentar af TB — torsdag 14. august 2008 @ 19:41

@19
Hov, hov!! Der er ikke noget som helst ivejen med at spille WoW bare fordi man er voksen og kvinde!

Shansen er ynkelig, intet nyt der. Oprigtigt talt tror jeg ikke hun er farlig, men denslags kan snyde.

Kommentar af Anne Marie Buch — torsdag 14. august 2008 @ 19:44

Meld den syge kone til poltiet. Hun virker utilregnelig, og har helt åbenbart gjort sig anstrengelser ud over det absolut normale, for at finde frem til oplysninger om enhver forældres kæreste eje: ens børn. Det er sku sygt!
Meld hende! Det er ikke godt at vide, hvad hun kan finde på.
Kommentar af morlille — torsdag 14. august 2008 @ 20:07

#34
Skal man skamme sig? Jeg har tre lvl 70 toons i WoW

Kommentar af Anna Lyttiger — torsdag 14. august 2008 @ 20:11

Shansen er ynkelig, intet nyt der. Oprigtigt talt tror jeg ikke hun er farlig, men den slags kan snyde.
Enig i at hun nok ikke er farlig - forstået som at hun selv vil foretage noget voldspræget, men de informationer som hun ganske frivilligt lægger tilrådighed for offentligheden kan misbruges af nogen der ER farlig og som HAR ønsker om at anvende politisk baseret vold imod anderledestænkende (eller bare imod tænkende i det hele taget).

Autonome, SFU/SUF, rødgardisterne og vores egne hjemlige islamister kunne sagtens tænkes at falde for fristelsen til at “kaste en demokratisk brosten ind ad vinduet” (smukt sagt forøvrigt) eller det der er værre.

Hvis der er tilstrækkeligt materiale for en politianmeldelse, burde dette ske.

Kommentar af Vantroende — torsdag 14. august 2008 @ 20:12

#27: For en ordens skyld - du har min tilladelse til at bruge screenshottet som du vil.
Kommentar af Anna Lyttiger — torsdag 14. august 2008 @ 20:12

@AMB:
Hun er farlig, fordi hun udleverer private oplysninger på nettet, ligesom den ulækre blottertype Maltesen og den ulideligt selvfede og evigt forsmåede gås Helen Latifi gjorde om mig på hendes islamist-blog (moralsk kan man roligt holde latifissen ansvarlig for evt. terror mod min bopæl)
Du ved vel at man i krig bruger enheder på jorden til at guide misiler mod deres mål.

Kommentar af Kimporator uden dopamin — torsdag 14. august 2008 @ 20:18

[…] det hele på Uriasposten: Urius Oregon alias SHansen og besøg eventuelt anstændigheden: Shansens blog for et mere anstændigt Danmark . Endnu et par […]
Pingback af Snaphanen » Anstændighedens trusselskultur “Vogt jer, vi ånder jer i nakken” — torsdag 14. august 2008 @ 20:25

#31 “Mon Blizzard er tosset med deres figur (som der meget sikkert er ophavsret på) bliver brugt til sådan en smædeskrift?”
Det var også noget af det første jeg tænkte på.

P.s. Tro nok man skal tage kællingen alvorlig, disse mennesker er sindsyge: Tænk på det overfald de lavede på SIAD medlemmer !

Kommentar af M16 — torsdag 14. august 2008 @ 20:32

Jeg havde nær sagt; hun trænger til psykiatrisk bistand.
Hun må kunne indlægges på røde papirer, eftersom hun er til fare for sine omgivelser.
Kommentar af Johansen — torsdag 14. august 2008 @ 20:38

Hun er vel, hvad man kalder afsporet.
@mnh

Du finder altid en vinkel, der kan forplumre debatten.

Kommentar af Pap — torsdag 14. august 2008 @ 20:43

Der er noget ved hendes blik, jeg finder foruroligende. En voksen kvinde, der identificerer sig med en spilfigur er skræmmende.
Kommentar af Pap — torsdag 14. august 2008 @ 20:54

Tænk at navngive ens politiske modstanders børn (!). Så er vi nået ned på det niveau, hvor hun godt nok bør skamme sig som menneske. Håber at du smider hende et link til denne tråd Kim, så hun kan se hvor udstillet hun er.
Kommentar af Morten — torsdag 14. august 2008 @ 20:55

Nu skal jeg lige stille et dumt spørgsmål.
Hvor skud sikre er beviserne mod denne Shansen? jeg er ikke netnørd, men kan da godt se at der er mange indicier, men er de vandtætte, for så burde man anmelde kvinden
Kommentar af Broholm (ordblind) — torsdag 14. august 2008 @ 21:02

@43 Pap
Ja, det er foruroligende, at en voksen kvinde finder en fantasi figur, der er så langt fra sin egen figur!
Kunne forstå “den tykke væltede so” Shansen, hvis hun havde valgt en figur som Lisbeth Knudsen!
Her ser vi igen-igen de selvfedes! utilfredshed med “tonen” i debatten, og deres eget drømmebilled, som tydeligvis intet har med virkeligheden at gøre!

Kommentar af li — torsdag 14. august 2008 @ 21:12

Anonym:
4705ds1-vlb.0.fullrate.dk man kan se at den formentlig er fra valby pga. “vlb”.
Kommentar af Anders Kusk — torsdag 14. august 2008 @ 21:37

God underholdning!
Mon der er nogle blandt uriaslæserene som også spiller warcraft? Jeg tænker, at den bedste måde at ramme koen på er ved konsekvent at få hende henrettet i WoW? Kan man sætte en dusør på hendes hoved?

Hvis hun mister et level en gang om dagen, så får hun nok travlt med andet end blogspam og personhetz

Kommentar af Nicolai K. — torsdag 14. august 2008 @ 21:47

Og så vil jeg lige anbefale det måske bedste South Park afsnit nogensinde: Make Love, Not Warcraft. http://www.southparkstudios.com/episodes/103797.
Kommentar af Nicolai K. — torsdag 14. august 2008 @ 21:52

Kære Kim
Jeg er ked af at totalitære kræfter er begyndt at drage din familie ind i debatten. Men endnu engang demonstrerer du overskud ro. Mens venstrefløjen synker længere og længere ned i en primitiv sump af personangreb og trusler holder du den demokratiske fane højt. Dine børn har al mulig grund til at være stolt af deres far.

Der er heller ikke nogen grund til at være bange for ubehjælpelige bredrøvede og ubegavede tabere som Magrethe, ej heller hendes blege spaghettiarmede kohorter af bumsede teenagere fra nordsjælland. Fuck dem alle til hobe.

/Bananen

Kommentar af B2 — torsdag 14. august 2008 @ 22:00

Et ufatteligt afstumpet, kynisk og nederdrægtigt individ denne Margrethe Monika S Hansen, at hun efter sigende skulle være medlem af Det Radikale Venstre, kan efterhånden ikke undre!
“Shansens blog for et mere antændigt Danmark”

Hæhæhæ - what a laugh!

Kommentar af Pamfilius — torsdag 14. august 2008 @ 22:17

Den %¤#/&%¤ skal bare udstilles i en grad sjældent set, fy for fanden et svin.
Alt det bedste Kim til både dig og dine børn, dette perverterede møgdyr åbentbart følte sig kaldet til at drage med ind i den politiske uenighed, fy for fanden hvor skulle hun skamme sig.

Problemet med disse selvudnævnte helgner er bare at de opfører sig som dem de mener opfører sig sådan(uden selvfølig nogensinde at kunne vise eller påvise det) hykleriet viser sig hver gang, en lille forsmået hadefuld personage der tilsyneladende tror det giver pote at skyde spredhagl imod modstandernes familier og omgangskreds.

Håber hun bliver udstillet som det hun er, dette burde en anstændig journalist bestemt interesere sig for.

Kommentar af whodares (Islam skaber tabersamfund) — torsdag 14. august 2008 @ 22:56

@29 Frits
Ja, De TRE TYKKE GRISE
Lisbeth Knudsen, Tøger Seidenforfanden’da og Shansen.
TRE enfoldige Radigale, der er lettere at springe over, end at gå uden om!
(bogstaveligt OG mentalt!)
Kan vi ikke opfordre Shansen til at søge opstilling til Folketinget for de Radigale? jeg mener, med en person der ligner og opfører sig som en “væltet flæskefed smatso” og den nu konverteret Jørgen “stjæler fra røde-Kors rasle-bøsserne Poulsen, så kan parodien af underlige menneskers sammentræf i The Party! de Radigale, vel ikke blive mere ekstremt og fantasifuldt, så selv de sløveste opfattende vælgere! vælger!, hellere at går i det virkelige cirkus end støtter det Radigale cirkus på Borgen!!!

Shansen stil op for pokker! så de radigale med det forfærdelige menneskesyn, ryger under spærregrænsen…

Kommentar af li — torsdag 14. august 2008 @ 23:07

Nu har jeg mailet Blizzard og informeret dem om at deres artwork misbruges poltisk og bruges til dels at hænge privatpersoner ud på nettet og dels associeres med en bevægelse der overfalder fredelige demokratiske politisk engagerede.
Kommentar af DaLi — torsdag 14. august 2008 @ 23:26

“Je respondrai” som Karen Blixen sagde. Men hvilket svar !
**************************************
Jeg takker mange gange …

“Morgenavisen Jyllands-Posten står på ytringsfrihedens side. Vi vil derfor gerne invitere dig til at tegne Muhammed, som du ser ham.”

Tro mig Kim - Jeg har virkelig gjort mig umage!


Kommentar af steen — torsdag 14. august 2008 @ 23:35

link:
http://2.bp.blogspot.com/_3xmt_a-9OOk/SKSMglD1PkI/AAAAAAAAAKE/RLY5pBffrg4/s400/K3.JPG

Kommentar af steen — torsdag 14. august 2008 @ 23:36

#41: Hvis du tænker på overfaldet på et SIAD-møde på Valby Medborgerhus, så var jeg selv til stede. Antifascister? Voldsmænd med behov for noget at hænge deres hormonelt baserede agressioner på! Fy for satan!
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 00:00

Jeg har smidt en opfordring til at skamme sig på hendes såkaldte “blog”.
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 00:02

OT
Dokumentation: Her er S og SFs integrationsplan
http://www.berlingske.dk/article/20080814/politik/80814022/

Man når kun til punkt 1 i de 14 punkter i A og SFs integrationsplan før det går helt galt:

“Derfor skal vi styre efter en målsætning om, at ingen boligkvarterer, skoler og børnehaver skal stå for integrationen af mere end 30 pct. socialt udsatte indvandrere.”

“Socialt udsatte indvandrere” defineres ikke og er derfor elastik i metermål. De nuværende ghettoer vil bestå.
Samtidig rammes man af deja vue: da protesterne mod udskiftningen af befolkningen på det danske territorium i 90′erne nåede nye højder, fik den daværende Rasmussen-statsminister den geniale idé, at asylansøgere skulle spredes over hele landet og dermed vandt den Rasmussen tid i kampen for det multikulturelle samfund.

Samtidig præsenterer planen forslag der vil få de offentlige udgifter til integration til at eksplodere.

Ladeporten åbnes og lokkemidlerne til øget indvandring fra den 3.verden præsenteres i:
- punkt 6: “Socialdemokraterne og SF er derfor enige om, at en kontrolleret indvandringspolitik er nødvendig.”
- punkt 10: “Starthjælp og kontanthjælpsloft afskaffes”
-punkt 12: “voksne asylansøgere, der udover menneskelige forhold inde i centrene efter en 6-måneders afklaringsperiode skal have lov til at arbejde og bo i det danske samfund, indtil de enten selv rejser, kan sendes hjem eller opnår asyl.”
- Punkt 13: “I Danmark skal vi gå forrest ved at tildele illegale prostituerede permanent opholdstilladelse, beskyttelse og hjælp, såfremt de bidrager til at angive deres bagmænd.”

I medierne præsenteres de 14 punkter som en ny cocktail - fra min position er der ikke nye bobler på dén flaske.

Kommentar af Fogh og Kaos — fredag 15. august 2008 @ 00:07

#4: “…for ikke at tale om at røbe deres anonymitet, som hun gjorde igår mht. bloggen Anna Lyttiger.”
Den vil jeg gerne have uddybet.

Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 00:32

#55: Tak - glæder mig til at se, om Blizzard tager affære!
“Remember the blessings of the Past!”

Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 01:14

uddybet ? Her: http://4.bp.blogspot.com/_3xmt_a-9OOk/SKMwWFtmuyI/AAAAAAAAAIs/LF9i00pE2tY/s1600/largeclick_Sloer4.JPG
Kommentar af wied — fredag 15. august 2008 @ 01:14

Linket virker ikke.
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 01:30

Der er noget genkendeligt ved denne scene…
For det første havde jeg forestillet mig en anden person end på billedet.
Men når jeg så ser billedet af SHansen, så falder det fuldstændigt i hak, med mine værste fordomme.

Og det simple faktum her i livet, at dumhed i egne rækker, er mere skadelig end din fjende.

Således kan man også sige om Islamiseringen. Den ville slet ikke kunne lade sig gøre, hvis der ikke sad en grødtung gang pæd-kvinder og rappede op og ned om at redde verden ( projektion af eget behov ), der som små børn, elsker at udfordre staten (farmand).

De fatter bare ikke at det er alvor, nu.

Mine fordomme er altså sande. De mest meningsløse og håbløse og skuffende. Tomheden i aggressionen. Denne finder man aldrig hos sin fokuserede fjende, som har et ærligt projekt.

Det er det samme som moralsk gælder, at meningsløs vold, faktisk er værre end fokuseret begrundet vold.

Således går Danmark sit endeligt i møde: Uden egentlig grund, andet end tilfældige frustrationer fra en narcissistisk forstyrret generation.

Det er på tide at tro på en gud. Meningsløsheden gør en skør.

Hvis religion er opium for folket, så er meningsløshed en designercocktail af coke,alkohol,stereoider og venstrefløjsideologier, … puha!

Vi må give Shansen noget at tro på andet end Proteeeest.. og Freeed til alleee, og migmigmigmigmigmigmig-kultur.

Et bedre af to onder..
Tilbage til kirkerne, de står der heldigvis endnu.

Kommentar af Tobulisten — fredag 15. august 2008 @ 01:35

@65 Tobulisten
Nej, vi skal sgu ikke tilbage til den “dialogsøgende” kirke og dens overtro!
Fordi der findes kvinder med “vægt” problemer, der lægger vægt på deres egen egoistiske selvgode “spisevaner” så skal vi andre ikke gå på slankekur! fordi de selvfede ikke kan se deres problem!
Disse selvfede! fjolser skal have kastet sandheden lige i hoved, så deres basunkinder blævre!
De skal simpelthen spærres inde uden mad, og tvinges til at læse koranen, så de kan fatte, hvilken trusel vi står overfor.

Uden mad og drikke, dur helten ikke!

Kommentar af li — fredag 15. august 2008 @ 01:54

http://4.bp.blogspot.com/_3xmt_a-9OOk/SKMwWFtmuyI/AAAAAAAAAIs/LF9i00pE2tY/s1600-h/largeclick_Sloer4.JPG
Kommentar af steen — fredag 15. august 2008 @ 02:06

@67: Vorherre bevares.
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 06:01

Jeg tilbyder hér en karakteristik af; SHansen.
SH er ambitiøs, begejstret for viden, koncentrations stærk, vilje stærk, hidsig, klart tænkende og direkte. Hun bliver let vred og irritabel ved stress påvirkninger. Hendes karakteristiske negative følelse er vrede, som nemt vækkes under stress.

Hun arbejder bedre under pres end mange, ved ubalance mister hun ligevægten, råber højt og kritiserer alt og alle, eller går ind i sig selv og udvikle lidelser som mavesår.

Hendes nuværende ubalance vil vise sig som for meget mavesyre, brændende fornemmelser, vrede, kritik, halsbrand, sur mave med dårlig fordøjelse, brændende fornemmelse ved vandladning, smertefuld afføring, hurtig fordøjelse, skaldethed, tidlig gråhår.

Hendes hud er sart og bliver let udsat for udslæt og hun lider givet af søvnløshed. Hun er for nuværende i tydelig ubalance ved at køre sig selv for hårdt, og stiller for store krav til sig selv.

Hun skal passe på med ikke at være for målbevidst og give sig tid til at gøre tingene i den rigtige rækkefølge og så skal SH lære at slappe bedre af. Ellers kan hun blive rigtig syg…

Og et godt råd til SH; gå straks til Psykolog

Kommentar af Ab initio — fredag 15. august 2008 @ 08:29

Hej Kim, hvis jeg havde en hat, så tog jeg den af.
Kommentar af PeterK — fredag 15. august 2008 @ 08:41

-> 46 Broholm
Vi har mange ressourcer til rådighed her. Hun er fullrate kunde, og man kan henvende sig til fullrate og bede om adressen til brug for en eventuel politianmeldelse. Et enkelt søg på whois databasen

http://www.db.ripe.net/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=90.184.134.205&do_search=Search

giver det her.

inetnum: 90.184.128.0 - 90.184.191.255
netname: FULLRATE-POOL-TWO
descr: Fullrate-DK-CUSTOMERS
country: DK
admin-c: FULL-RIPE
tech-c: FULL-RIPE
status: ASSIGNED PA “status:” definitions
mnt-routes: FULLRATE-MNT
mnt-lower: FULLRATE-MNT
mnt-by: fullrate-mnt
source: RIPE # Filtered

role: Fullrate Technical Contact
address: Fullrate A/S
address: Jemtelandsgade 1
address: DK-2300 Koebenhavn S
e-mail: ripe@fullrate.dk
admin-c: EMRA-RIPE
admin-c: KAME-RIPE
tech-c: EMRA-RIPE
tech-c: KAME-RIPE
nic-hdl: FULL-RIPE
remarks: +——————————————————–
remarks: | NB! In case of abuse, please contact abuse@fullrate.dk |
remarks: +——————————————————–
source: RIPE # Filtered

% Information related to ‘90.184.0.0/15AS39554′

route: 90.184.0.0/15
descr: fullrate A/S
remarks: ***************************************************************
remarks: * Any abuse reports, please send them to *
remarks: * abuse@fullrate.dk *
remarks: ***************************************************************
origin: AS39554
mnt-by: MNT-FULLRATE
source: RIPE # Filtered

Kommentar af PeterK — fredag 15. august 2008 @ 08:52

Det Radikale Venstre burde ikke have sådanne medlemmer. Først blev de infiltreret af islamister og nu dette.
Kommentar af Pap — fredag 15. august 2008 @ 09:07

Denne Shansen virker manisk i sin skrivestil. Hun rabler og har mange sproglige fejl. Det er urovækkende. Folk, der kender hende, burde opfordre hende til at søge læge.
Kommentar af Pap — fredag 15. august 2008 @ 09:25

Det er rigtig godt at se at Kim Møller tackler ondskabsfuld chikane så flot, konstruktivt og intelligent. Det giver endnu mere lyst og vilje til at deltage i debatten på Uriasposten.
Kommentar af Janne — fredag 15. august 2008 @ 09:49

Ak ja.Nok en naiv hattedame.Frelstheden selv.Godhedens ikon,sat på
denne jord for med vold og magt og noget der minder om nazimetoder,
at skræmme folk med en anden mening end hendes(og vi er mange) til at
tie
Ynkeligt.
Meld hende endelig for et eller andet
Kommentar af Henrik -patriot — fredag 15. august 2008 @ 10:00

Herregud Kim - kvindemennesket er jo blot vred over, vi andre ikke vil acceptere hendes lyst til chokoladedrenge - mere er der ikke i det.
Der er tydeligvis ingen hjerne til stede, men er der nogen af de pikforstyrrede pigebørn, der render efter mokkadrenge, der har det?

Selvfølgelig hader de os, fordi vi ikke synes det er alt for genialt at begrave kvinders frihed og respekt i middelalderlig ørkensand, den frihed og respekt vi har kæmpet så hårdt for de sidste 100 år.

Og selvfølgelig kommer de flæbende hjem, når lille Hassan med de skæve ben viser sit sande ansigt, mandschauvenismens mest modbydelige.

At den slags kvindermennesker færdes i det offentlige rum og ytre sig på alle niveauer, både politisk og i medierne, fortæller mere om deres seksualitet end om danskernes mentale tilstand - ligesom det gjorde under sidste krig.

Kommentar af Bodil — fredag 15. august 2008 @ 10:01

-> #72: “Det Radikale Venstre burde ikke have sådanne medlemmer.”
For 2 - 3 år siden huserede hun voldsomt på DRs debatsider - hvor hun imidlertid hårdnakket hævdede at være KONSERVATIV!
Kommentar af Hans Henrik Hansen — fredag 15. august 2008 @ 11:02

Kære Kim.
Jeg har først set dette angreb på dig og især dine børn her til morgen, jeg håber at deres mor vil være der for dig og jeres børn.
Dette er uhørt og overskrider alle moraliske værdier som burde være uhørt, under lavmålet, og simpel anstændighed, vi er ikke et tilbageståene samfund som ikke har oplevet oplysning udviklingen i vores historie, tværtom.
Men vensterfløjen har gang på gang udtrykt at de ikke har ,aksept,villig til at tro på den almindelige opfattelse af hvad demokrati er, for dem er vold, intermidering, et legal udtryk af deres føelser og kun føelser har værdi og legal værdi i den politiske kamp, demokrati hører til i et andet univers, socialisme/marksisme er hvad folket har brug for, de ved nemmelig ikke bedre så vi vil gerne med alle midler få folket til at forstå hvad den sande virkelighed er og at forstå at her er den ultimitate lykke for samfundet og så må der rulle nogle hoveder hos dem der ikke forstår det,alt for det fælles bedste, er der nogen her der tænker ? religiøst vandvid ?

Kommentar af Per N — fredag 15. august 2008 @ 11:13

Æv hvorfor tænkte jeg ikke på det !
Kommentar af @ # 55 — fredag 15. august 2008 @ 11:46

En gemen tøjte af en landsforræder, konen må være psykopat!
Kommentar af Ernst Larsen — fredag 15. august 2008 @ 11:54

Utroligt, utåleligt og helt ned på laveste plan, hun er simpelthen ækel. Ganske vist ser hun dansk ud, og jeg har derfor uendeligt ondt af hendes forældre. medmindre det er dem, der har givet hende en så forfærdelig opdragelse, at hun kun kan hævde sig ved at bruge ondsindede løgne og hadefulde udfald mod anderledes tænkende (eller bare tænkende).
Ja, hun burde anmeldes, men mon nogen instans ville tage sig af sagen.
Alt skal nedgøres, og hun påstår Baron Bodissey fra Gates og Vienna er racist.- Vel er han ej, han er islamofob og der er pokker til forskel. Blandt realistiske og tænkende mennesker må der naturnødvendigt være rigtig mange islamofober.
Kommentar af Karen W. — fredag 15. august 2008 @ 12:03

Angående Baronen er der lidt baggrund til det:
Han er så irriteret over at blive beskyldt for ‘racisme’, at han har besluttet sig for at acceptere prædikatet, bare for at tømme det for indhold.

Jeg kender ham. Han er ikke det fjerneste interesseret i racisme. Kristendom, derimod…

Kommentar af Henrik Ræder Clausen — fredag 15. august 2008 @ 12:09

65:
“Det er på tide at tro på en gud. Meningsløsheden gør en skør”
Rigtig sagt, der må være en mening med livet der går videre end den ofte meningsløse opfattelse af dette liv og hvodan vi forvalter dette liv.

66″ LI.

“Nej, vi skal sgu ikke tilbage til den “dialogsøgende” kirke og dens overtro”

Hvis jeg fortolker 64. rigtig! så er der ikke tale om hvad kirken og deres talsrør siger, det har intet med gud at gøre, de er ikke anderledes end venstrefløjen føelseplader, de er opslugt af det daglige føleri og ved ikke hvad Guds begrebet er i sin dybde, så for ikke at få LI og andre atiester på nakken ! sory Li men du er den sidste i komentarene om gud jeg tager ikke islam som en religion, det er en dødskult der har overlevet i 1400 år og ikke forandret sig i sin døds rus, vi kan vist snakke om narkomani her.

Kommentar af Per N — fredag 15. august 2008 @ 12:19

Teknisk detalje: Den slags skærmskud (streggrafik og bogstaver) gemmes bedst som PNG, ikke som JPEG. Filerne bliver mindre og billedet står langt bedre.
Kommentar af Henrik Ræder Clausen — fredag 15. august 2008 @ 12:49

Tilføjelse: skærmskud uden fotos, mente jeg.
Kommentar af Henrik Ræder Clausen — fredag 15. august 2008 @ 12:49

Hun vælter rundt:
http://www.blogger.com/profile/03092248315552729755
Kommentar af maninburka — fredag 15. august 2008 @ 13:49

Ole Wolf er en led en. Forfalskede kildehenvisninger og den slags. Heldigvis kan man (hvis man kan holde det ud..), gå ind på Dagbladet Arbejderen og tjekke, at den angivne artikel simpelthen ikke eksisterer.
Godt, der bliver ryddet op i den gang svineri. Systematisk, veldokumenteret, sobert.

Kommentar af Henrik Ræder Clausen — fredag 15. august 2008 @ 14:06

Utroligt, at Shansen får lov til at blive på Avisen som blogger og debatør. Her sværter hun/han de debattører til som ikke deler dennes mening. Gang på gang bliver Avisen.dks bloggere og debattøret smidt i karantæne når de forsøger at tage til genmæle overfor den grove retorik fremkommet af Shansen. Nyhedschefen sætter kikkerten for det blinde øje og kvæler budbringeren.
Det må stå dårligt til med medlemstallet hos R, siden de vil huse et medlem med den karakter, en karakter der har en brist.

Kommentar af seppo — fredag 15. august 2008 @ 14:21

Er der ikke en læge tilstede?
Kommentar af Slyrgraff — fredag 15. august 2008 @ 14:36

Shansen er en klassisk omsorgspsykotisk, matriarfascistisk narcissist af den slags der overbefolker det radikale venstre. Hun ser ser det som højmoralsk forsvarligt at gøre imod andre hvad hun ikke kan tåle bliver gjort imod hende selv, alene fordi disse andre tillader sig at så tvivl om hendes selvbestaltede moralske overlegenhed. Det må hun jo gerne da de jo er deciderede u-mennesker i forhold til hendes eget, nærmest promethiansk bedrevidende og indbildske selvforædlede væsen.
Shansen er narcissist-subjektivistisk hjerneblæst og kan derfor ikke selv gennemskue hvornår hun træder ind i hykleriets grænseland, tragisk nok ved blandt andet at udvise helt klassiske, fascistiske tendenser.

Det er diktatorens evige problem. Man tror at ens egen subjektive stærkt fejlbehæftede verdens- og virkelighedsforståelse er objektivt uafviselig universel virkelighed og når man så får magt som man har agt og tvangsindretter samfundet efter denne patenterede virkelighedsforståelse, så ender det i massemord på dem der er uenige med diktatoren selv!

narcissismens grænsepsykotiske selvretfærdighed er altoverskyggende og dens iboende galskab kender ingen ligemand.

Det er ganske enkelt behandlingskrævende.

Kommentar af Jacques D'biann — fredag 15. august 2008 @ 14:46

@ Kim Møller.
Vil lige henvise til en kommentar af Allan Lindemark på Avisen.dk

“Man kan vist næppe stole på urias-kim der jævnligt opfordrer til mord på muslimer… ”
15. august 2008 15:32 | af Allan Lindemark (minkonto)

Link her :

http://avisen.dk/blogs/jakob_andersen/en-blog-for-et-anstaendigt-danmark_17111.aspx

Kommentar af Santor — fredag 15. august 2008 @ 16:05

@ Kim Møller.
Vil lige henlede din opmærksomhed på Allan Lindemarks seneste skriverier omhandlende dig og Uriasposten.

15. august 2008 15:25 | af Allan Lindemark (minkonto)
Man kan vist næppe stole på urias-kim der jævnligt opfordrer til mord på muslimer…

http://avisen.dk/blogs/jakob_andersen/en-blog-for-et-anstaendigt-danmark_17111.aspx

Kommentar af Santor — fredag 15. august 2008 @ 16:10

-> 87 Henrik Ræder Clausen¨
“Ole Wolf er en led en. Forfalskede kildehenvisninger og den slags. Heldigvis kan man (hvis man kan holde det ud..), gå ind på Dagbladet Arbejderen og tjekke, at den angivne artikel simpelthen ikke eksisterer.”

Posteringen er skrevet som et digt - det er næppe tilfældig.

Kommentar af Kim Møller — fredag 15. august 2008 @ 16:17

@ Kim.
Tjek lige avisen.dk Allan Lindemark kommer med nogle grove beskyldninger mod dig !!

http://avisen.dk/blogs/jakob_andersen/en-blog-for-et-anstaendigt-danmark_17111.aspx#166274

Kommentar af Santor — fredag 15. august 2008 @ 16:52

Hjemmesiden er ualmindelig grim, men sidens hovedbudskab om at de højreekstremistiske antimuslimske skal holdes i kort snor synes jeg da er glimrende. Shansens side kendte jeg heller ikke. Tak for linket, den ryger omgående ned i mine foretrukne.
Og i øvrigt: Hvis man forlader sine børn for at hygge sig med vennerne - så ér man da en ynkelig mandsling, Kim Møller.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 17:08

Shansen er en omsorgspsykpotisk, socialliberal narcissistisk grænsesociopat.
Hun må gerne gøre mod andre, hvad andre ikke må gøre imod hende selv, 100% hykleri. Hun kalder sig glødende demokrat, men vil samtidig tage fundamentale demokratiske rettigheder fra folk hun ikke selv bryder sig om, klassisk selvretfærdighed.

Hun mener at hendes eget subjektive idiosynkratiske verdensbillede med alle de absolutte, voldsomt fejlbehæftede sandhedspatenter der er frugten af de processer der rumsterer i hendes eget småt bemidlede kranie også er det verdensbillede alle andre der har “fattet noget” lever i - ellers kan der kun være noget galt med “de andre” Hun må endda det ingen andre må - nemlig generalisere over- og umenneskeliggøre sine modstandere som “dronning af virkeligheden”!

Alle andre kan se, at kællingen principielt ikke har noget kluns på, men narcissisten vil aldrig fatte dette selv for i narcissistens verdensbillede er alle eens egne fortrædeligheder retfærdige, så længe de sker i overeenstemmelse med egne holdninger.

Hun minder på denne måde forbløffende meget om Peter Lundin.

- og islam’s pædofet, Muhammed!

Dobbeltmoral er dobbelt så godt, og hykleriet er som altid kun den rettro’s privilegie.

Og så er hun endda klassisk fascistisk i sine holdninger og væsen, men er ikke kvik nok til at fatte det selv, da hun slet ikke har styr på begrebet.

Hun er en forsmag på fremtidens europæiske fascist - den socialliberale fascist.

- og hun ved det ikke engang selv…

Kommentar af Jacques D'biann — fredag 15. august 2008 @ 17:14

Shansen er en omsorgspsykpotisk, socialliberal narcissistisk grænsesociopat.
Hun må gerne gøre mod andre, hvad andre ikke må gøre imod hende selv, 100% hykleri. Hun kalder sig glødende demokrat, men vil samtidig tage fundamentale demokratiske rettigheder fra folk hun ikke selv bryder sig om, klassisk selvretfærdighed.

Hun mener at hendes eget subjektive idiosynkratiske verdensbillede med alle de absolutte, voldsomt fejlbehæftede sandhedspatenter der er frugten af de processer der rumsterer i hendes eget småt bemidlede kranie også er det verdensbillede alle andre der har “fattet noget” lever i - ellers kan der kun være noget galt med “de andre” Hun må endda det ingen andre må - nemlig generalisere over- og umenneskeliggøre sine modstandere som “dronning af virkeligheden”!

Alle andre kan se, at kællingen principielt ikke har noget kluns på, men narcissisten vil aldrig fatte dette selv for i narcissistens verdensbillede er alle eens egne fortrædeligheder retfærdige, så længe de sker i overeenstemmelse med egne holdninger.

Hun minder på denne måde forbløffende meget om Peter Lundin.

- og islam’s pædofet, Muhammed!

Dobbeltmoral er dobbelt så godt, og hykleriet er som altid kun den rettro’s privilegie.

Og så er hun endda klassisk fascistisk i sine holdninger og væsen, men er ikke kvik nok til at fatte det selv, da hun slet ikke har styr på begrebet.

Hun er en forsmag på fremtidens europæiske fascist - den socialliberale fascist.

- og hun ved det ikke engang selv…

Kommentar af Codex Voltaire — fredag 15. august 2008 @ 17:19

“Hvis man forlader sine børn for at hygge sig med vennerne - så ér man da en ynkelig mandsling, Kim Møller”
Ja, “hvis”. Men hvordan kan du udtale dig om hvorvidt Kim Møller gør det? Tager du bare en mentalt afsporet persons ord for gode varer, sådan uden videre? Margrethe Monica S. Hansens gyderier er klinisk rensede for politisk indhold, dokumentation og argumentation, og rummer kun had - og hende vil du tilføje til dine foretrukne? Hvorfor? Fordi du godt kan lide grafikken med ekskrementerne?

Tal om “ynkelig” …

Kommentar af Lars Findsen På Crack (islamofob) — fredag 15. august 2008 @ 17:21

Det er så nemt at komme med hadefulde påstande om hvad andre gør, at hun selv er en “anstændig” engel er ganske klart. Men det er så en engel, der har gået i en meget dårlig skole, da hun tilsyneladende overhovedet ikke har lært dansk sprog og grammatik. Hvordan kan man arbejde med kommunikation og være så dårlig? Mon det kunne tænkes, at hun har gået i en skole, hvor der var alt for mange af disse kulturberigende flersprogede unger, som hun ikke nænner at sende afsted med skolebus?
Kommentar af Karen W. — fredag 15. august 2008 @ 17:25

Nej Crack-Lars
Ikke den blog der er omtalt øverst i blogposten her. Latrinære billeder interesserer mig ikke det fjerneste. Faktisk havde jeg end ikke engang lagt mærke til det. Du må have større forkærlighed end mig udi den slags.

Nevertheless, du har helt ret. Kim Møller er KUN er ynkelig mandsling HVIS det er sandt at Kim Møller har forladt sine 3 børn - og skal vi så ikke lade Kim Møller svare på det?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 17:27

Michael
Lavt lavt lavt, hvad fanden ved du om hvad der sker i Kims privatliv??? Hvor er du ussel.
Til jer andre
Skynd jer ind på avisen.dk, hvor Allahn har taget handsken op og forsvare shansen, der kommer den gamle påstand om at Kim opfordre til mord (endnu en retssag????) op endnu engang, sikke de pæne mennesker kan.
Mon ikke både de radikale og DR er kede af at deres medlemmer/ansatte optræder på denne måde.

Kommentar af Broholm (ordblind) — fredag 15. august 2008 @ 17:29

->96
Jeg tror ikke at Kim Møller har nogen som helst forpligtelse til at redegøre for sit privatliv over for hverken dig eller over for din “foretrukne” Margrethe Monica S. Hansen.

Du har slet, slet ikke set lorten på billedet? Og det forventer du at man skal tro på? Tsk, tsk.

Dine poster er lige så indholdsløse som Margrethe Monica S. Hansens. Ka’ du hygge dig med hende. Trolls skal man ikke debattere med.

Kommentar af Lars Findsen På Crack (islamofob) — fredag 15. august 2008 @ 17:31

Jaja Crack-Lars
Men, du må da medgive mig at du gav mig ret i at Kim Møller var en ynkelig mandsling hvis det forholder sig sådan at Kim Møller har forladt sine 3 børn?

Hvordan skal jeg ellers tolke dit udsagn her? “Ja, “hvis”. Men hvordan kan du udtale dig om hvorvidt Kim Møller gør det?”

Hvis ikke fremstår du som utroværdig.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 17:42

->103
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Som jeg sagde, jeg debatterer ikke med trolls. Dette er sidste gang jeg henvender mig til dig.

Kommentar af Lars Findsen På Crack (islamofob) — fredag 15. august 2008 @ 17:45

Det tager jeg som en tilkendegivelse om at du er enig med mig i, at Kim Møller er en ynkelig mandsling ifald det er sandt at han har forladt sine 3 børn.
Så venter vi bare på en be- eller afkræftigelse fra blogindehaveren

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 17:55

Ha..ha..ha..ha..
Tænk! der findes så ynkelige naive mandslinge som Michael, der tager Shansens “mundlort” alvorligt!!!!
Ha..ha..ha..ha
Kommentar af li — fredag 15. august 2008 @ 18:00

li,
Jeg tager ingens mundlort alvorligt. Det er derfor jeg spørger Kim Møller om det er sandt at han har forladt sine 3 børn.

Manden kan jo bare af- eller bekræfte.

Og i fald han har forladt sine børn, Ja så ér han i mine øjne intet andet end en ynkelig mandsling.

Men det er måske ok med dig at forlade sine børn?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 18:26

Jeg har forsøgt nogle gang at få sendt Jer linket til Dr. Sam Vaknin, som har skrevet ganske udføreligt om de mentale tilstande som hersker hos ganske mange af nutidens unge.
I må selv stykke linket sammen:

htt.// samvak. tripod. com/ personlaitydisorders 15. html

Det er ret så traurig læsning.

Kommentar af Vivi Andersen — fredag 15. august 2008 @ 18:35

personalitydisorders
Kommentar af Vivi Andersen — fredag 15. august 2008 @ 18:35

Hvor umoden er du, Michael?
Hvor mange bliver ikke skilt idag?
Det er ikke det samme som at “forlade” sine børn.
Istedet for at tage en behandlingskrævende Shansens påstande alvorligt, så brug dog hoved selv.

Du simpelthen for bevidst!dum eller uhørt naiv.
Bliv voksen!

Jeg følger herefter LFPC’s eksempel, da det er spild af tid, at svare på trolls

Kommentar af li — fredag 15. august 2008 @ 18:47

li,
Dit indlæg lyder til at du tilsyneladende er vidende om korrektheden i påstanden af at Kim Møller har forladt sine 3 børn?

Og dit indlæg fortæller mig at du intet odiøst ser i at Kim Møller har forladt sine 3 børn. Og at du tilmed ikke mener at Kim Møller er en ynkelig mandsling når han (tilsyneladende?) har forladt sine børn.

Jeg vil nu helst have af- eller bekræftet påstanden fra Kim Møller selv.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 18:54

Til dem, der af ukendte årsager erklærer Jer enige med Shansen om at det er forkert at blive skilt:
Det er IKKE noget man gør uden alvorlig overvejelse.

Få jer lidt livserfaring, prøv det selv. Det er ikke for sjov.

Kommentar af Henrik Ræder Clausen — fredag 15. august 2008 @ 18:55

@Michael
Fuck af.

Kommentar af Pap — fredag 15. august 2008 @ 18:58

Pap,
Gør sanheden ondt?

Og jamen jeg “fucker skam gerne af”. Så snart Kim Møller har af- eller bekræftet påstanden om at han tilsyneladende har forladt sine børn som en anden ynkelig mandsling.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 19:03

#107 Michael ->
Er du holdt op med at slå din kone?

Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 19:05

Michael
I dag er der ca 50% der bliver skilt, så det er ynkelige mandslinge alle sammen? eller hvordan definere du det??? men hvorfor skulle Kim lade sig tvinge til at skrive om sit privat liv på disse side, det er jo shansen der har bragt hans børn på banen, meget lavt og uværdigt for alle der kalder sig debatør.
Kommentar af Broholm (ordblind) — fredag 15. august 2008 @ 19:13

@115 Anna Lyttiger
Du har ret det lyder unægteligt som noget flueknepperi fra Menighedslistens medlemmer, dem med wislam-pærevællingen.
Kommentar af li — fredag 15. august 2008 @ 19:14

Hvis nogen har lyst til at vide mere om hvordan antifascistisk aktion fungerer, kan man læse videre på disse links:
Oversigt over venstreekstremister, hvoraf i hvertfald et par stykker praktiserer organiseret vold:
http://balder.org/articles/Odense-Badstuen/venstrorienterede-ekstremister-oversigt.php

Detaljerede beskrivelser af nogle af deres ugerninger og deres organisation:
http://junikredsen.wordpress.com/2008/05/23/enhedslisten-vold-antifascistisk-aktion/

Margrethe S Hansen har tilsyneladende forbindelse til denne organisation. Blandt andet kan man se at nogle personer, som også skriver på anarcho.dk, skriver på hendes blog, desuden bruger hun nøjagtigt samme sprogbrug som disse i nogle tilfælde.

Kommentar af Anonym — fredag 15. august 2008 @ 19:14

Hvad kalder man det her:
Vestager-Jugend? eller før den tid: Jelved-Jugend?
For det er vel ikke første gang at man ser at det radikale venstre nærmest har en bagtrop der som en anden undergrundsbevægelse arbejder systematisk på at tilsvine politiske modstandere?

Nu kan man da kun lykønske Kim Møller med at blive betragtet som en lige så alvorlig modstander som Bertel Hårder af nogle venstrefløjspartier som vist er knap så fine i kanten som de gerne vil tage sig ud!

Kommentar af Jens Hansen — fredag 15. august 2008 @ 19:18

Drop nu den der “Michael” det sgu nok Shansen….. Glem sådan et skvat… Kim jeg håber at du er for cool til at lade dig påvirke af et nyt forsøg på at lukke munden på dig….. Nåja og hvis der er nogen der har flere infoer på Shansen eller “Michael” vil jeg sætte pris på at få dem oplyst…. De trænger sgu til at blive udstillet…. Og jeg glæder mig til at grave efter alle deres skelleter…..!!!
Kommentar af Sander. — fredag 15. august 2008 @ 19:29

Gad vide om ‘Michael’ er den samme som Allahn eller Thyregod. De argumenterer på samme måde, og deres logiske sans er totalt manglende.
Hvordan går det Michael, ER du holdt op med at slå dine kome, og mødte du ædru på arbejde i dag? Hvis du ikke svarer må jeg jo ud fra din egen logik slutte at du igen mødte fuld på arbejde efter at have banket konen.

Venstrefløjen er forlængst nået ud på det overdrev hvor man egentlig kun kan have ondt af dem. Ynkelige stakler der lever på en løgn.

Kommentar af PeterK — fredag 15. august 2008 @ 19:38

Hmm.. slåfejl. Der skal selvfølgelig stå “slå din kone”.
Kommentar af PeterK — fredag 15. august 2008 @ 19:40

#115 Anna Lyttiger
Jeg slår ikke kvinder, og for den sags skyld heller ikke mænd eller dyr. Ynkelige mandslinge der forlader kone og børn for at give den som højreorienteret charlatan har jeg derimod intet til overs for.

Men du synes måske at det er helt fint at Kim Møller forlader sine 3 børn?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 20:01

Broholm,
Jeg kendte ikke pågældende sider førend jeg læste om dem herinde. Det var med andre ord Kim Møller selv der gjorde mig opmærksom på at han tilsyneladende har forladt sine 3 børn.

Men siden du spørger. En ynkelig mandsling er i mine øjne en mand der forlader sine børn og som Kim Møller selv citerer ”flygter for forældreansvaret for sine 3 børn”.

Og Kim Møller ønsker tilsyneladende ikke at hverken be- eller afkræfte påstanden. Måske er han for flov til erkende sandheden over for offentligheden?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 20:02

PeterKKK,
Nej jeg har ingen aliasser.

Og nej, jeg slår ikke min kone. Jeg drikker yderst sjældent alkohol og derudover holder jeg ferie fra mit i øvrigt ganske gode arbejde.

Se det kan jeg uden problemer svare på. Men hvad med Kim Møller? Han kryber tilsyneladende i skjul som en anden usling, og ønsker tilsyneladende ikke at svare på om han har forladt sine børn og ikke ønsker at tage forældreansvar.

Er det symptomatisk at agere sådan for alle jer højreekstremister?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 20:04

Michael:
Det er vist dig, der er en ynkelig mandsling. Men du er næppe i stand til at få børn.

Kommentar af Pap — fredag 15. august 2008 @ 20:07

Michael
Hvor er du langt ude, kim har kun vidre formidlet Shansens ord om hans evner som mand, og det tager du nu som Kims egne ord.
Du er led og klam, jeg lukker også for dig troll

Kommentar af Broholm (ordblind) — fredag 15. august 2008 @ 20:08

Den fiser bare ikke ind, vel Michael? Kim Møllers privatliv kommer simpelthen bare ikke dig ved. Heller ikke mig for den sags skyld, lige så lidt som mit privatliv kommer nogen ved. Så bland dig udenom.
Kommentar af Anne Marie Buch — fredag 15. august 2008 @ 20:19

#121 “Jeg slår ikke kvinder, og for den sags skyld heller ikke mænd eller dyr.”
Ja, det kan du jo sagtens komme og sige. Bevis det!

Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 20:22

Michael - et barn du ikke kan nå.
Frit efter Lone Herz.

Kommentar af PeterK — fredag 15. august 2008 @ 20:25

Ignorer dog tåben. Han lyder som en anden Monsun-bisse. Dem kan man ikke tale til fornuft.
Kommentar af Højrebladet Komet — fredag 15. august 2008 @ 20:31

Michael:
Hvorfor er du interesseret i Kims familieforhold?
Kommentar af Mikkel Andersson — fredag 15. august 2008 @ 20:42

Michael, er du Rune Engelbreth Larsens siamesiske tvilling?
Du lyder som en venstreekstremist uden for pædagogisk rækkevidde.
Bland dig dog uden om andres privatliv!

Kommentar af Johansen — fredag 15. august 2008 @ 20:49

#121 “Jeg slår ikke kvinder, og for den sags skyld heller ikke mænd eller dyr.”
Det ved jeg du gør, kan DU (søn af fulde sømænd) bevise det modsatte ?

Kommentar af M16 — fredag 15. august 2008 @ 20:51

Michael.
jeg tror du skal vare dig med ordet ynkelig mandsling (iøvrigt et af mine foretrukne) for som jeg ser det er den eneste ynkelige i denne debat DIG.

Tror du virkelig folk bliver skilt for sjov din drengerøv ?

Jeg er såmænd også skilt har tre børn og du skulle lige kalde mig en ynkelig mandsling for så ville jeg invitere dig til at sige det til mit ansigt !

Iøvrigt skylder KIM ikke dig en forklaring på noget som helst pis du tilbage til dine forestrukne venstreekstremister og bliv der.

Kommentar af whodares (Islam skaber tabersamfund) — fredag 15. august 2008 @ 20:54

Jeg er netop hjemkommet fra 10 dage i Rusland med en svensk gruppe. Russerne har visse dannelsesidealer, selv om de overfalder nabostaterne og ikke altid har rene toiletter, og svenskerne er saglige og frisindede, om end noget naive. Det er ynkeligt at se debatniveauet i Danmark, hvor man photoshopper sine modstandere med lort på hovedet eller med hagekorsbind (Safia Aoude i fjor).
Hvis M. M. S. Hansen og pseudonymer er en og samme person, så er mit bedste bud at hun har en moderat personlighedsforstyrrelse. Hun bytter ikke bare alias, men også navne hele tiden: snart Monika Hansen, snart Margrethe Hansen eller begge dele.

Her er hun f.eks. Lady in Red/Eva Jensen og tre timer senere kommenterer hun sit eget indlæg som Margrethe Monika S Hansen:
http://www.stiftenblog.dk/showpost.asp?bid=1366&pid=7531

Ham her har fattet det:
http://avisen.dk/blogs/nunne/identitetskrise-hos-lady-in-red_8946.aspx

Utroligt at “Michael” vil forsvare det. Det er ingen spøg at vokse op med en/to psykisk ustabile forældre (som kvinden bag lorten), derfor burde man holde sig tilbage fra at kritisere andre for deres evner som familiefar.

Kommentar af Casper | Borgerlig bums — fredag 15. august 2008 @ 20:55

Ja, det var så 8-9 3. kolonne højrerabiate der ytrede sig til forsvar for Kim Møller, imens hovedpersonen kryber i bekvemmelighedsskjul på pinligste vis.
Naturligvis har jeg lov til at spørge ind til Kim Møllers privatliv, eftersom han selv vælger om at skrive om det på sin blog. Så jeg blander mig så meget jeg lyster.

Men Kim Møller evner tilsyneladende ikke at svare om han har forladt sine 3 børn.

Hvor pinligt Kim Møller.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 21:14

136-> Hvad så - ser vi snart et bevis på, at du ikke banker din kone og møder stang-hamrende vissen op på arbejde?
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 21:16

136 -> Fordrukne hustrumishandler!
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 21:17

“I øvrigt ville det ikke undre mig hvis det var højreekstremisterne selv der havde fabrikeret sådan en “Jeg-hader-UriasPosten-side” Sikkert organiseret af Kim Møller himself.
/Michael


Er det dig Michael kvinde banker?

Kommentar af Broholm (ordblind) — fredag 15. august 2008 @ 21:20

Michael:
Jeg ytrer mig ikke til forsvar for nogen, og ingen anfægter din ret til at interessere dig for hvad du vil. Jeg spørger dig bare hvorfor du interesserer dig for Kims privatliv.
Kommentar af Mikkel Andersson — fredag 15. august 2008 @ 21:21

Broholm og Anna Lyttiger
Som skrevet længere oppe (hvis jeres højrerabiate hukommelser ellers rækker så langt), så slår jeg ikke på kvinder og drikker yderst sjældent alkohol. Måske derfor I ikke kan relatere til mig?

Men hvornår hører vi Kim Møller be- eller afkræfte om han har forladt sine 3. børn for at give den som højreekstremistisk charlatan?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 21:25

Hold nu op Michael, du banker konen mindst 3 gange om ugen, og så er der det lille problem med datteren, som du ikke kan holde øjene fra!
Kommentar af Pamfilius — fredag 15. august 2008 @ 21:31

Ifølge venstrefløjen/socialismen er alle lige, og alle skal være lige fattige. Socialismen virkede ikke i østeuropa ligesom den ikke virker i Zimbabwe på Cuba eller i Nordkorea.
Kommentar af Poul — fredag 15. august 2008 @ 21:34

Michael:
Jeg anfægter ikke din ret til at interessere dig for hvad du vil, jeg spørger bare hvorfor du er interesseret i Kims privatliv.
I øvrigt, nu du mener at fordi Kim andetsteds har omtalt familierelaterede emner, så er han pligtig til at oplyse alt andet i samme relation, så må det princip vel gælde begge veje.
Du har oplyst dit fornavn her på siden, og ud fra samme ræsonnement, må vi vel forvente at du på samme vis også er pligtig til at oplyse resten af dine persondata såsom navn, email, adresse og postnummer hvis adspurgt, ikke?

Kommentar af Mikkel Andersson — fredag 15. august 2008 @ 21:36

Pamfilius,
Beklager at måtte skuffe dine syge fantasier, men den slags gør jeg ikke i.

Jeg spørger såmænd bare Kim Møller om det virkelig er sandt at han er så ynkelig en mandsling at han forlader sine 3 børn for at give den som højrerabiat charlatan.

Men Kim Møller ønsker tilsyneladende ikke at svare, hvilket efterhånden får mig til at tro at der er noget om snakken.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 21:37

Et enkelt spørgsmål til trollen michael alias allahn. Var du også ubegavet, da du var yngre?
Kommentar af Poul — fredag 15. august 2008 @ 21:40

Venstrefløjen har to hovedopgaver. Den ene er at brandskatte befolkningen, den anden er at fylde landet op med velfærdsturister.
Kommentar af Poul — fredag 15. august 2008 @ 21:42

#142 -> Jamen så burde det jo ikke være nogen sag for dig at modbevise det. Indtil du har gjort det, er du i mine øjne ikke andet end en primitiv, fordrukken voldsmand og kvindemishandler.
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 21:54

#143 -> Er ham Michael også pædofil og incestiøs? Kan være, det var noget man skulle grave lidt i…
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 21:55

Mikkel Andersson,
Jeg er egentlig ikke interesseret i Kim Møllers privatliv. Grunden til jeg spørger til det er fordi han selv har valgt at skrive om det. Og så fordi jeg finder det umanerlig patetisk hvis en mand, der har så travlt med at revse alt og alle han er uenig med, gør det på bekostning af hans egne 3 børn.

Andre af Kim Møllers personlige forhold er jeg ret ligeglad med.

Naturligvis vil jeg ikke oplyse mine persondata. Ikke fordi jeg skammer mig over mine synspunkter omkring I højreekstremistiske her på siden, men fordi jeg simpelthen ikke tør. Visse af jer er simpelthen deciderede voldsforherligende. Det er jo ikke længe siden vi så White Pride gå amok i Århus overfor socialister der er uenige med dem. Og mavepuster-Allan måtte nedlægge sin blog fordi han fik trusselsbreve ind af brevkassen læste jeg for et stykke tid siden.

Det eneste jeg såmænd gerne vil er at have et svar på om Kim Møller har forladt sine 3 børn. Han har selv skrevet om det i sit indlæg. Så jeg forstår ikke hvorfor det er så ødiøst at spørge om det – med mindre det da er sandt?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:02

På min egen blog sletter jeg de væmmelige og nedladende indlæg der kun indeholder bræk (der er dog ikke så mange af dem). Hvis de ikke har substans, er de jo totalt uden værdi. Det er ligesom når man holder en fest. Hvis en person begynder at kalde andre for møgfisse og nazist eller angriber deres privatliv, så skal man da smide ham ud. Man skal ikke bare lade stå til i frisindets navn.
Det skuffer mig at vi overhovedet har sådan en debat. Det her burde være helt elementært. Sådan er det i de fleste andre lande. Prøv at læse fora på udenlandske blogs og aviser. Michael er på niveau med en 10-årig, damen bag lorten er på niveau med en 7-årig.

Kommentar af Casper | Borgerlig bums — fredag 15. august 2008 @ 22:02

Poul,
Beklager jeg er ikke Allahn.

Er du Kim Møller? Hvis ja, kan du så ikke be- eller afkræfte om rygtet om at du har forladt dine børn er sandt?

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:04

Anna Lyttiger,
Og du er i mine øjne en stakkels gammel bitter kvinde der af uvisse grunde forsøger at dække over en fej usling til Kim Møller der forsøger at krybe i skjul for at undgå at svare på om han har forladt sine børn eller ej.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:06

Så altså. Kim skriver i en helt anden sammenhæng om sine familieforhold, hvorefter du kræver at han skal diske op med hvad du nu har lyst til at vide, mens du ud fra selvopfundne regler, kan sige at samme regler ikke gælder for dig. Det er vist det man kalder hykleri.
At du så er bange, er da smaddersynd, men reelt må vi jo konstatere, at hovedparten af voldsudøvelsen i DK den sidste tid, så klart har være forestået af den yderste venstrefløjen, så her burde de højreorienterede klart være mere agtpågivende end omvendt.

Kommentar af Mikkel Andersson — fredag 15. august 2008 @ 22:08

#56: Dang - jeg troede det var dig, der havde lavet “collagen” - undskyld!
#154: Hvad du måtte mene, rager mig en høstblomst, børnemishandler!

Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 22:08

Casper,
Du har ret. Jeg bryder mig heller ikke om tonen her på stedet. Den er alt for fjendtlig overfor kritiske røster.

Grunden til jeg spørger så ihærdigt er på grund af horden af 3 kolonne højreekstremister der kommer Kim Møller til forsvar, imens hovedperonen kryber i skjul i et pinligt forsøg på at undgå at be- eller afkræfte om han har forladt sine 3 børn eller ej.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:09

Anna Lyttiger,
Tak, og i lige måde.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:10

En gang til for prins Knud:
Lad dog Kims privatliv være i fred. Det er almindelig takt og ordentlig omgang med andre mennesker at lade være med at rode i den slags.

Hvis Uriasposten var min blog, ville jeg, af principielle grunde, være lige så tavs som Kim.

Kommentar af Henrik Ræder Clausen — fredag 15. august 2008 @ 22:18

Mikkel Andersson,
Det er ikke i andre sammenhænge Kim Møller skriver om at han har forladt sine 3 børn. Det er faktisk en del af hans blogindlæg. Det er derfor jeg spørger.

Hvad der ellers end måtte være af personoplysninger på Kim Møller, dig, mig og alle andre af I højreekstremister her på Uriasposten er jeg egentlig ret ligeglad med.

Jeg vil bare gerne høre om det er sandt eller falsk at Kim Møller har forladt sine 3 børn eller ej. Men Kim Møller er tilsyneladende for fej til at ville svare.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:22

#158 -> Du mangler stadig at bevise, at du ikke banker din kone! Var det lidt for træffende sådan at blive taget med bukserne nede?
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 22:22

Henrik Ræder,
Jeg ville heller ikke have spurgt ind til det hvis det ikke var fordi Kim Møller selv havde bragt emnet op.

At Kim Møller vælger at være tavs kan jeg efterhånden kun se som et tilsagn om at det er sandt at han har valgt at forlade sine 3 børn for at give den som højreekstremistisk charlatan.

Jeg ville egenligt blive glad for en afkræftigelse fra Kim Møllers side, men desværre tror jeg ikke han evner det.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:26

Godt gået, Kim.
Kommentar af Anders — fredag 15. august 2008 @ 22:27

Anna Lyttiger,
Som skrevet længere oppe så slår jeg ikke på kvinder, så find en anden der gider høre på dine masochistiske tendenser. Du tænder mig ikke, du gamle bitre kvinde.

Kommentar af Michael — fredag 15. august 2008 @ 22:28

Kim parafaserer en eller anden forvirret stakkel der fremsætter en en bizar tilsvining, hvorefter du mener at hvis han ikke værdiger en påstand grebet ud af luften med et svar, er der nok nåed om det?
Og nåja, hvordan er du i øvrigt kommet frem til jeg skulle være højreekstremist?

Kommentar af Mikkel Andersson — fredag 15. august 2008 @ 22:28

Vi Radigale!
Vil hermed byde Shansen og Jørgen ”hjemløs, som egenfingernemt har forsynet sig i Røde-Kors bøsserne”Poulsen velkommer hjem i The Party!
Vi har netop brug for nederdrægtige personligheder som Jer, til at styrke vores kendte modbydelige menneskesyn, og ikke mindst modbydelige gerninger!
Vores rummelighed har ingen mentale syge grænser, vi er de sande egoister og priser enhver ussel gerning velkommen.
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi mistede en del stemmer efter sidste valg, MEN det får vi igen rettet op på, når flokke af ”syge i bøtten” vender hjem til os igen, hvorefter vi igen-igen kan åbne vores landsgrænser for endnu mere syge i bøtten islam-tilhængere.
Vores totalt naive image, vil igen komme på plads, når vi igen får samlet den forvirrede flok af ”hjemløse” distrikt patienter, der unødvendigt blev stillet overfor et så meningsløst valg, at skulle se deres behandler Party delt i NA og R, altså vi er og bliver alligevel et samlet NA-R Party!
Vi i Det Radigale Party, har desværre måtte sige farvel til en for os betydningsfuld og tydeligt syg i hoved Gerner-Nilsen, ja, flere har vel bemærket den indbindning som Gerner-Nielsen så stolt fremviste i flere aviser. Årsagen er, at vi forventer at den hjemløse Gerner-Nielsen igen vil tilslutte sig os, når hendes syge trang til at sy hoved-beklædninger på Kollings Klædefabrik er aftaget lidt!
Desuden forventer vi i The Bad Taste Party, at vi får flere rablende vanvittige udspil fra vores feminist-side af de samleje-spilsramte Amitzzzzz-ti-hi-bølle og Bondagen på Københavns Rådenhus!
Der er virkelig noget at glæde os til, fordi idiotien er med os!

Mvh

Margrethe III ww Bombevestensager

Kommentar af li — fredag 15. august 2008 @ 22:42

#164 -> Jeg lader dig bare smage den samme medicin, du udsætter Kim for, røvhul.
Kommentar af Anna Lyttiger — fredag 15. august 2008 @ 22:43

OT
En potentiel rød regering, et freak show næsten uden sidestykke. Jeg kan ikke afgøre om de radikale er værre end SF. Måske nogen har et bud?

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1411742.ece

Kommentar af Johansen — fredag 15. august 2008 @ 23:02

->166
“Desuden forventer vi i The Bad Taste Party, at vi får flere rablende vanvittige udspil fra vores feminist-side af de samleje-spilsramte Amitzzzzz-ti-hi-bølle og Bondagen på Københavns Rådenhus!”

Bad taste? Nu har jeg da aldrig. Men li, de Radikale er jo netop den inkarnerede pæne smag. Pæne mennesker med et pænt anstændigt menneskesyn som tænker pæne tanker og sover med deres pæne hænder over den dynen!

Kommentar af Lars Findsen På Crack (islamofob) — fredag 15. august 2008 @ 23:04

-> #160 Michael
“Jeg vil bare gerne høre om det er sandt eller falsk at Kim Møller har forladt sine 3 børn eller ej. Men Kim Møller er tilsyneladende for fej til at ville svare.”

Hvad i alverden rager Kim Møllers privatliv dig??!! Hvad får dig i al din opblæsthed til at tro, at han skulle ønske at stå skoleret overfor dig??!!

Christ, en ting er at man i gadebilledet skal se på jer venstrefløjsere i jeres altid kiksede påklædning. En ting er at vi i tide og utide skal høre jer galpe op og kræve ind. En ting er at vi ude i erhvervslivet skal knokle en vis ting ud af bukserne for at forsørge jer og holde jeres velfærdsstat flydende. Men når i begynder at KRÆVE at få indsigt i vores privatliv så stopper festen!!! Comprende??!!

Kommentar af JensH — fredag 15. august 2008 @ 23:10

Kim Møller
Jeg er overbevist om at din første mistænkte Lady-in-Red/LIR er den mest sandsynlige - muligvis i samarbejde med Shansen.

Jeg har fulgt LIR´s skriverier i ca. 3 år, og “stilen” passer perfekt.

LIR er i øjeblikket bannet på avisen.dk, og da hun tilbringer hele sit sølle liv i cyberspace, er tidspunktet for hendes “genopståen” helt perfekt.

Sidst hun var bannet “genopstod” hun som:

Mary-in-red,
Eva Jensen New York,
Eva Jensen Californien,
Jomfruhummeren og
Gizmo.

Kommentar af Peter Schou — fredag 15. august 2008 @ 23:22

Michgael
” hvori det blandt andet påstås, at jeg er flygtet fra forældreansvaret for mine tre børn, der nævnes med navne”

Hvad er det du mener kim skal svare på, kan du eller vil du ikke læse????

Kommentar af Broholm (ordblind) — fredag 15. august 2008 @ 23:24

@ Michael
Det er meget længe siden jeg har følt et behov for at kommentere på blog-indlæg, men hold op hvor er du et væmmeligt menneske! Du er en rigtig ækel person!

/Peter

Kommentar af Peter Johansen — fredag 15. august 2008 @ 23:48

@ Henrik Ræder Clausen & Michael
Og de principper vil naturligvis tage afsæt i
“VERDENSERKLÆRINGEN OM MENNESKERETTIGHEDERNE

Vedtaget og offentliggjort den 10. december 1948 af De forenede Nationers Generalforsamling
Artikel 12.

Ingen må være genstand for vilkårlig indblanding i private forhold, familie, hjem eller korrespondance, ej heller for angreb på ære og omdømme. Enhver har ret til lovens beskyttelse mod sådan indblanding eller angreb.”

Artikel 8 i EU-Charteret om grundlæggende
rettigheder

Straffelovens § 264d

“Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, der uberettiget videregiver meddelelser eller billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget offentligheden. Bestemmelsen finder også anvendelse, hvor meddelelsen eller billedet vedrører en afdød person. ”
Retspraksisen går her mod en større beskyttelse af individet

Principperne i persondataloven omkring privatliv (se evt. vejledninger omkring dette)

Så med mindre Michael har en dommerkendelse eller vi har med nationens sikkerhed/andre vitale interesser at gøre, har han krav på nul, nix, keines, nade, nothing.

Sagen handler jo netop ikke om Kims private forhold, men det faktum at de offentliggøres med det formål at sværte Kim Møller. Om de så var 100% sandfærdige ville være fuldkommende uvedkommende. Dette er dog sandsynligvis ikke tilfældet, når man tager retarderingen af hjemmesiden (Urius Oregon ) i betragtning.

At prøve at presse Kim Møller til at videregive oplysninger af privat karakter, som Michael her prøver, kan vel ikke falde ind under grupperingen anstændigt. Det er derfor også naturligt, at han også finder en sympati, for den omtale hjemmesiden, som handler i strid ovenstående principper.

Nudansk Ordbog
anstændig [anZsdænOdi] adj. -t, -e
1. som er pæn og ordentlig, og som ikke vækker forargelse = SØMMELIG, ÆRBAR, VELANSTÆNDIG, ORDENTLIG d anstændig opførsel •anstændig påklædning •skuespillet er så anstændigt at det ikke kan forarge nogen e anstændighed • anstændigvis
2. som er ganske god = RIMELIG, HÆDERLIG, TILFORLADELIG d endelig har vi fået en anstændig lejlighed •få en anstændig løn
! an/stæ/nd+ig ¯ tysk anständig afl. af Anstand ‘anstand’

Kommentar af Offentlig — lørdag 16. august 2008 @ 00:01

Ps: Stor applaus og respekt herfra >>”For undertegnede, der ikke mener politiet skal bruge tid på underlødig politisk-motiveret hetz, er det bedste våben åbenhed.”
Kommentar af Offentlig — lørdag 16. august 2008 @ 00:21

Der kan da ikke være meget tvivl om at Michael er et dæknavn? “Logikken” og blogstilen minder for meget om den blog der ligger til grund for tråden. Kun er retstavningen bedre. Måske fordi M. gentager sig selv så meget, at sætningerne tilsidst bliver luget fri for slå- og stavefejl…
Kommentar af Joiker — lørdag 16. august 2008 @ 00:24

Er du stadig pædofil Michael?
Kommentar af Anonym — lørdag 16. august 2008 @ 01:33

@joiker
michael er ikke et dæknavn , det er michelin .8-)
Men det passer sgu da meget godt til ham/hende idet indlæggene indeholder utroligt meget luft og ikke meget andet.
@michael
kan du virkelig holde dig selv ud !
Er man virkelig højreextremistisk charlatan hvis man spiller pool med vennerne , er man højreextremistisk charlatan hvis man bliver skilt eller er man højreextremistisk charlatan hvis man bare ikke synes at du er intelligent, så er jeg hermed højreextremistisk charlatan , og det selv om min gamle far altid råbte kommunist efter mig.Han kunne heller ikke finde rundt i de politiske begreber , idet han altid stemte på de konservative på liste K.
michael med dine ubehagelige opfordringer til Kim vil jeg herefter betragte dig lig så ubehagelig som vådt bølgepap.
Kommentar af father — lørdag 16. august 2008 @ 01:37

I er godt nok fattige fra hånd og i ånd.
Kommentar af M. And — lørdag 16. august 2008 @ 01:47

Shansen forlanger, i et indlæg på Avisen. DK ,at Kim skal dementere sine beskyldninger mod hende indefor 48 timer. Han/hun bruger Avisen.DK til kontakt med Kim. Er det fordi denne er bange for, at blive afsløret, når hun/han kommenterer på Uriasposten, hm, jeg tror det.
Kommentar af seppo — lørdag 16. august 2008 @ 02:00

[…] Få syn for sagn på Uriasposten. […]
Pingback af Anstændighed « Anna Lyttiger — lørdag 16. august 2008 @ 02:01

http://blog.tv2.dk/jjbaunspieler/entry256059.html
Kommentar af fantomas — lørdag 16. august 2008 @ 02:37

Kim, for hvad det er værd skal du vide, at du også har min uforbeholdne støtte i denne sag. Jeg er overbevist om, at du ved med dig selv, at den slags svinestreger, som du har været udsat for, moralsk falder tilbage på afsenderen selv, som at kaste op i modvind, så at sige, men derfor er det naturligvis generende alligevel. Min rygmarvsrefleks ville nok have været en politianmeldelse, men jeg beundrer alligevel din ærlighed og dit mod (sjældne karaktertræk blandt offentlige debattører og politikere), når du i stedet vælger at stille slamkisten til skue, formentlig vel vidende, at vedkommende straks vil kaste med mere lort i panik over at være blevet afsløret. Bevar roen, du har som så ofte før fat i den lange ende.
Kommentar af monse — lørdag 16. august 2008 @ 04:52

Varm luft med hende. Hvordan vil hun løbe fra IP adresse-sammenfaldet ? Denne perle er rent fnis:
*************************************************
“Med venlig hilsen

Margrethe Monika S Hansen

PS. Og jeg vil gerne rette Kim Møller i hans omtale af sig selv som min politiske modstander.

Sagen er den at jeg på ingen måde regner Kim Møller for at være min politiske modstander.Manden har slet ikke format nok til at være min politiske modstander.”

Kommentar af wied — lørdag 16. august 2008 @ 07:08

Er jeg den eneste der tror at Michael er Shansen?
Kommentar af Anonym — lørdag 16. august 2008 @ 08:19

Puha - minder lidt for meget om den indstilling jeg blev mødt med da jeg blev kværnet af statsamtet. En rent personligt antipati antages for at være både moralsk og politisk “sand”, og dermed grundlag for handling. Har lige været en tur inde på bloggen, hvor det ser ud til at navns nævnelse ikke længere er en del af kampagnen. Ellers fremstår bloggen ekstremt rodet, og fyldt med billig kritik af den slags som bæres af primære følelser.
Blogforfatteren finder åbenbart Kims eksistens så provokerende, at man må tro et personligt grudge ligger til grund.

Kommentar af Joiker — lørdag 16. august 2008 @ 08:46

Som en læser af Uriasposten gennem flere år, der har stor respekt for Kim, hans holdninger og utrættelige indsats, er det pinagtigt at overvære verbale overfald som dem Michael begår her.
Måske var det på tide at flytte grænsen lidt for hvad der bør blokeres, for der er åbenbart en sværm af spyfluer på vej som i mangel på egen succes har kastet deres kærlighed på Uriasposten, sådan som et af deres smagfulde billeder antyder?

Kommentar af Jens Hansen — lørdag 16. august 2008 @ 09:06

Der er vidst kun en ting vi kan udlede af alt dette, og det er at netmaskerne er alt for store i vores sociale system, hvis en kæmpe torsk som den multi-skizofrene Shansen osv. kan slippe igennem, så må vi have et nyt net, der kan fange disse anti danske snylter fisk.
Kommentar af Fritz — lørdag 16. august 2008 @ 09:27

Jeg tror ikke Michael er Shansen , men een der er sendt i byen for at støtte denne person/kollektiv, for at lave ufred i gaden,som EL plejer når de skal have opmærksomhed. “Michael” er ikke et selvstændig tænkende menneske.
Kommentar af seppo — lørdag 16. august 2008 @ 09:29

@ 166 li
Som jeg også var inde på i 119:
Det burde faktisk være et selvstændigt forskningsprojekt at følge derouten og perverteringen af en organisation som helt har mistet målet af syne!

Målet for en partiorganisation er at komme til magten, få indflydelse og få partiet i regering.
For de radikale var faldet brutalt, fra traditionelt at sidde på magtens top, til at ryge helt ud i mørket og til med se deres værste hadeobjekt tage over.
Her efter 7 års tomgang er der stadig intet håb, der er formentlig et moralsk forfald igang, baglandet mister modet og interessen, moderate og seriøse folk trækker sig og giver plads til nogle typer som partiet måske ikke burde røre med en ildtang, hvis man vil bevare det pæne image. Spændende om partitoppen bare vil lade det ske og ende ligesom enhedslisten, eller der er nogen der har rygrad til at sige stop?

Kommentar af Jens Hansen — lørdag 16. august 2008 @ 09:32

JensH (170)
Kim Møllers privatliv rager mig fordi han selv har valgt at skrive om det i sin blogpost. Derfor!

Når Kim Møller skriver at det påstås at han har flygtet fra forældreansvaret fra sine 3 børn, jamen så har jeg da al mulig ret til at spørge om det da virkelig også kan være sandt at han er så usselt et menneske at han vælger at forlade sine børn for at give den som højreorienteret charlatan.

Kim Møller er åbenbart stadig for ynkelig til at kunne svare.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:28

Broholm (172)
Jeg både kan og vil læse. Du har tilsyneladende erkendt dine mangler på dette område, så lad mig forklare det for dig.

Når Kim Møller skriver at det påstås at han skulle have forladt sine 3 børn, så er det ikke ensbetydende med at det er sandt at han skulle have forladt sine 3 børn. Derfor er det da helt oplagt at spørge Kim Møller om påstanden har sin rigtighed. Om det virkelig er sandt at han er så usselt et menneske at han foretrækker livet som højreekstremistisk charlatan frem for rollen som familiefar for sine 3 børn.

Men Kim Møller er bange for at svare. Et usselt menneske.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:29

Peter Johansen (173),
Og jeg synes at det er Kim Møller der er både ækel og ussel hvis det har sin rigtighed at han vælger at forlade sine børn for kunne hellige sig sine højreekstreme udgydelser her på Uriasposten. Men det tror jeg ikke vi to nogensinde vil kunne komme til enighed om.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:29

Joiker (176),
Og Joiker er ikke et dæknavn? Jeg ved godt at I højreekstemister har svært ved det, men kig nu lige på dit eget navn inden du begynder at komme med så patetiske udsagn.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:30

Anonym (177),
Nej det er jeg ikke. Det har jeg aldrig været og det bliver jeg heller ikke.

Jeg er såmænd bare et ganske almindeligt menneske der synes at noget at det ynkeligste man kan gøre er at forlade sine børn med det formål at kunne lege højreekstremistisk charlatan på sin hjemmeside.

Og det er tilsyneladende det som Kim Møller har valgt.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:30

Father (178),
Nej man er ikke en højreekstremistisk charlattan hvis man spiller pool med vennerne. Men hvis det at spille pool med vennerne er konsekvensen af at man har fravalgt sine 3 børn, så er man bare en charlatan.

Men det ville i grunden være så enkelt. Kim Møller skal jo bare af- eller bekræfte om påstulatet han selv poster i sit blogindlæg har sin rigtighed. Men det er han tydeligvis for fej til. Og det er jo intet mindre end patetisk.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:30

Anonym (185),
Beklager, men det er jeg ikke.

Jeg er såmænd bare et nysgerrigt menneske der spørger om det har sin rigtighed at Kim Møller virkelig er så usselt et menneske at han vælger at forlade sine børn for at hellige sig sine højreekstremistiske udgydelser her på sin blog. Noget som han faktisk selv antyder i sit blogindlæg.

En skam at Kim Møller er så fej en mandsling at han ikke tør svare.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:31

Jens Hansen (187),
Det er ikke noget verbalt overfald. Jeg spørger såmænd bare ind til noget som Kim Møller selv har skrevet om, nemlig om det passer at han har forladt sine 3 børn eller ej. Det kaldes nysgerrighed. Nysgerrighed for at vide om Kim Møller virkelig er så ussel en mandsling at han foretrækker livet som højreradikal charlatan frem for at være der for sine børn.

Men Kim Møller er tavs som graven, hvilket må formodes at være fordi der er noget om snakken.

Hvor ynkeligt Kim Møller.

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:32

Seppo (189),
Du har ret i din første antagelse, men ikke i din anden. Jeg render ikke byærinder for andre, Ej heller stiller jeg mig op og forsvarer andre som en anden 3. kolonne højreekstremist, hvis jeg mener at personen er fuldt ud i stand til at svare for sig selv.

Og selvom mit spørgsmål ikke er så svært at forstå, så gentager jeg det gerne:

Kan det virkelig have sin rigtighed at Kim Møller er en så ussel mandsling at han fravælger sine 3 børn for at kunne give den som højreekstremistisk blogger og guru foran et 3. kolonne hylekor af wannabees?

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 10:33

Der er travlhed på Avisen.DK med at forsvare Shansen og få slettet de bloggere der nævner navnet Shansen. En af de mest ihærdige støtter er Carl Nielsen ,Århus, som er ophavsmand til at få en modstander af Shansen fjernet, samtidig med, at han mener ,at ytringfrihed er vigtig.
Shansen har nogle mærkelige venner. De er kuldret i hovedet.
Kommentar af seppo — lørdag 16. august 2008 @ 10:52

@199 Michael:
Nej

Kommentar af Henrik Ræder Clausen — lørdag 16. august 2008 @ 11:02

Der intet i vejen med at være kritisk indstillet overfor ideologien islam. Det er sund fornuft.
Ideologien islam er iøvrigt af den overbevisning, at solen drejer rundt om jorden, selvom det omvendte er tilfældet. Ikke engang de beslægtede ideologier kommunisme og nazisme er af den opfattelse.
Kommentar af Poul — lørdag 16. august 2008 @ 11:09

Henrik Ræder,
Har Kim Møller sendt en fanatisk tilhænger i byen med sit svar på mit spørgsmål eller er du bare en der gerne vil være ligesom Kim Møller?

Andenhåndskilder som dig, Henrik Ræder, skal man nære mistro til, det ved selv en Kim Møller fra undervisningen i historisk metode - selv på trods af sit syvtal i i sit historiespeciale (som er niveauet lige over videnskabelig uredelighed).

Så jeg vil foretrække at se et af- eller bekræftende svar fra Kim Møller selv på mit spørgsmål til ham om han virkeligt er så ynkeligt et menneske at han har forladt sine 3 børn for at leve livet som højreekstremistisk bloggerguru for en flok 3. kolonne fremmedhadere?

Kommentar af Michael — lørdag 16. august 2008 @ 11:12

Det kommer overhovedet ikke privatpersoner ved om en mand eller kone er skilt eller har sine børn hos sig eller ej.
Men hvorfor den store interesse for mandens privatliv, om han er guru for en 3. kolonnes hylekor.? Du kan da bare forsvinde fra bloggen og gå til dine venner på Nyhedsavisen, der er Shansen, Per H Christiansen, Carl Nielsen m.flere af samme kaliber.
Er omtalte børn nogen i dit familieskab, siden der er så stor interesse og omsorg for deres ve og vel, det skulle man tro.
Rend byærinder selv.

Kommentar af seppo — lørdag 16. august 2008 @ 11:21